مقالات بازاریابی

مقالات خود را برای ما ارسال کنید:
DrKhooyeh@gmail.com

عارضه یابی بازاریابی (گام اول)

779-10-3b

در فضای رقابتی، شرکت ها برای اینکه متوجه خطاهای بازاریابی خود شوند و درک کنند فرآیند بازاریابی سازمان شان در چه وضعیتی قرار دارد از عارضه یابی مشکلات بازاریابی استفاده می شود. بازاریابی مراحل بسیار پیچیده ای دارد و بررسی ...

ادامه متن »

قواعد بازاریابی یک محصول جدید

780-10-1b

اگر بخواهیم یک گل را برای هدیه خریداری کنیم، هر کدام از ما معیاری برای انتخاب خود داریم و به همین ترتیب یک فروشنده گل و گیاه برای عرضه محصول مناسب و مورد نیاز مشتری، کسب سود و کنترل هزینه ...

ادامه متن »

۴ اشتباه رایج بازاریابان

788-10-3b

اغلب افراد در انجام کارهای شان اشتباهاتی دارند که اگر آنها را رفع نکنند نمی توانند به هدف خود دست پیدا کنند یا با شکست مواجه می شوند. در اینجا به چهار مورد از اشتباهات رایج بازاریابان اشاره خواهیم کرد ...

ادامه متن »

بازاریابی کسب و کارهای جدید و محصولات نو

استراتژی محصول جدید

صاحبان کسب وکار، امروزه بیش از هر زمان دیگری با انبوهی از اطلاعات و داده ها در همه حوزه ها ازجمله بازاریابی و فروش مواجه هستند. پیچیدگی های ارتباط داده ها با مشخصات هر کسب و کار، مسئله ای است ...

ادامه متن »

۵ فن موفق بازاریابی برای افزایش فروش

marketing khooyeh (1)

پنج فن وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. این فنون کاربرد ساده ای دارند و در ایجاد هر کسب و کاری مؤثر هستند ۱- همیشه نوآوری داشته باشید هر زمان که ...

ادامه متن »

بازاریابی دهان به دهان چیست و چه جایگاهی در کسب‌و‌کار شما دارد

یکی از انواع مؤثر بازاریابی که الزاما هزینه‌ی زیادی هم ندارد، بازاریابی دهان به دهان است. توصیه‌ی هر کسب‌وکاری توسط دوست یا آشنا، اعتماد مشتریان بالقوه را افزایش می‌دهد. در این مطلب به بررسی کامل بازاریابی دهان به دهان و ...

ادامه متن »

بازاریابی اخلاقی چیست؟

رعایت اخلاق حرفه ای در مارکتینگ و بازاریابی شاید در نگاه اول چندان با کسب سود و رسیدن به نتایجی که مدنظر صاحبان کسب و کار است هم راستا نباشد، اما در بلند مدت حتماً منافع سازمان را با خود ...

ادامه متن »

اهمیت آموزش بازاریابی و فروش کاربردی

دسترسی به اطلاعات صحیح، یکی از شروط مهم موفقیت در جذب حرفه ای مشتریان در هر کسب وکاری است. در کنار این دسترسی، استراتژی فروش مؤثر بر مبنای چگونگی تحلیل و اجرای اثربخش اطلاعات است. به جرأت می توانم بگویم ...

ادامه متن »

ارزیابی عملکرد بازاریابی

Business & Finance khooyeh ir (26)

ارزیابی عملکرد بازاریابی بازاریابی, بازاریابی بانک ها, بازاریابی بانک ها, مقالات بازاریابی ارزیابی عملکرد بازاریابی سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی بازخوردی را، با توجه به نتایج تلاش های بازاریابی و ورودی هایی را برای تصمیم گیری و برنامه ریزی برای ...

ادامه متن »

اشتباهات بازاریابی

business marketing khooyeh (35)

اشتباهات بازاریابی مدیرعامل گروه DLB می‌گوید: به جای تمرکز بر گروهی خاص، ابتدا تحقیقات خود را انجام داده و سپس بر افراد دارای روابط عمومی قوی تمرکز نمایید. در گزارش اخیر دانشگاه جورجیا این طور پیش‌بینی شده است که قدرت ...

ادامه متن »